pexels-hassan-ouajbir-804130-scaled-e1695852135433

ÖVNINGSKÖR

Välkommen till Kallhälls Trafikskola

Välkommen till Kallhälls Trafikskola, där kunden står i centrum. Vi förstår att varje elev är unik, och därför skräddarsyr vi din utbildning för att passa dina behov. Efter ett par lektioner ger vi dig en anpassad kostnadsuppskattning. Hos oss är dina önskemål högsta prioritet, och vi är här för att hjälpa dig på bästa sätt möjligt.

När du väljer oss som din trafikutbildare tar du ett stort steg mot ökad frihet. Vi tror på att du ska nå den friheten i din egen takt, och därför har vi en personlig utbildningsplan för varje elev.

För de som vill ta körkort snabbt erbjuder vi även intensivutbildning. Kanske har du ett arbetsrelaterat behov? Därför har vi skapat tre olika paket som passar just dig – utforska våra förmånliga intensivpaket. Körkort ger dig frihet, och vi är här för att hjälpa dig uppnå det!

Varmt välkommen till Kallhälls Trafikskola!

Här hittar du information om våra olika utbildningar, kursstartdatum och annat som kan vara viktigt för dig som planerar att ta körkort. Om du ännu inte har ansökt om körkortstillstånd, är du välkommen att besöka vårt kontor så hjälper vi dig med ansökan.

Språk vi lär ut

Vi utbildar på olika språk och har möjlighet att övningsköra dagtid, kvällstid och på helger!