Boka mopedutbildning för endast 5999 kr

Viktigt att tänka på!

– Vi kommer att bedriva hela kurstillfällen via distans, vilket motsvarar 8 timmars Teoretisk utbildning vid två kurstillfällen.

– Utbildningen kommer att bedrivas via appen Zoom, varje kursdeltagare måste ladda ner appen och vara delaktig under hela kursen.

– Betalning sker via kort eller företags Swish – 1233690096

(Betalningen går till Kallhällstrafikskola AB, märk betalningen med ditt för- och efternamn samt personnummer.)

– Observera att avbokning måste ske två dagar innan via e-post till info@kallhallstrafikskola.se

– Alla elever måste vara minst 14 år och 9 månader för att få gå mopedutbildningen.

– Elev måste uppvisa ett giltigt legitimation vid kurstillfällen.

– Dagen vid kurstillfället kommer det att skickas ut en länk till eleverna, ca. 30-40 min innan kursens start och detta för att säkerställa uppkopplingen.

– Kurslitteratur lämnas av kursledaren till elev i närliggande område där denne bor.